Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home3/eastcret/public_html/e-jesus.gr/configuration.php:58) in /home3/eastcret/public_html/e-jesus.gr/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home3/eastcret/public_html/e-jesus.gr/configuration.php:58) in /home3/eastcret/public_html/e-jesus.gr/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home3/eastcret/public_html/e-jesus.gr/configuration.php:58) in /home3/eastcret/public_html/e-jesus.gr/libraries/joomla/session/session.php on line 426
ΤΑ 10 ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (3o)
  • Wide screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
  • default
  • style1
  • style2
  • style3

ΤΑ 10 ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (3o) Εκτύπωση E-mail
Paul Washer

-10 ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (3o)-     Paul Washer

Το έβδομο αδίκημα: Άγνοια όσον αφορά τη φύση της Εκκλησίας.

Ο Θεός έχει μόνο ένα θρησκευτικό οργανισμό. Είναι η Εκκλησία. Και η τελική μας επιδίωξη και το τελικό αποτέλεσμα της αναζωπύρωσης θα είναι η θεμελίωση βιβλικών εκκλησιών.

Έχω τον μέγιστο φόβο ότι η τοπική εκκλησία σήμερα είναι καταφρονημένη. Πες σε κάποιον ότι είσαι περιοδεύων κήρυκας, ότι έχεις παγκόσμια διακονία και όλοι θα υποκλιθούν. Πες σε κάποιον ότι είσαι ποιμένας σε μια ομάδα 30 ανθρώπων και θα σε βάλουν να καθίσεις πίσω στο συνέδριο. Εκείνος δεν είναι ο άρχοντας των «φημισμένων» κηρύκων, αυτός είναι ο άρχοντας των ποιμένων.

Μερικά χρόνια πριν ο Μπιλ Κλίντον είχε ένα σλόγκαν στις εκλογές: «Αυτή είναι η οικονομία, ανόητε!» Ο ποιμένας μου, ο Τζεφ Νόμπλετ, ένας από τους πρεσβυτέρους στην εκκλησία μου, που κάνει την κύρια διδασκαλία, ο ποιμένας που κηρύττει, μου είπε μία μέρα το εξής: «Ξέρεις, θα ήθελα να συγκροτήσω μία ομάδα από άντρες.»

«Τι θα έλεγαν αυτοί, αδελφέ Τζεφ;»
«Αυτή είναι η Εκκλησία, ανόητε!»

Ο Ιησούς έδωσε τη ζωή Του για την Εκκλησία, μια όμορφη παρθένα, αγνή Εκκλησία. Αν θέλεις να δώσεις τη ζωή σου για κάτι στη διακονία, δώσε το στην Εκκλησία, σε μία εκκλησία, ένα σώμα πιστών, μία τοπική συνάθροιση. Είναι η Εκκλησία.

Τώρα θα ήθελα να πω αυτό για την Εκκλησία. Θέλω να το ακούσετε καλά. Δεν υπάρχει ένα υπόλοιπο πιστών μέσα στην Εκκλησία. Όλοι ξέρουμε τη διδασκαλία του υπολοίπου, ξέρετε, ότι μέσα απ’ όλη την πορεία του Ισραήλ, υπήρχε ο Ισραήλ, ο λαός του Θεού και ένα υπόλοιπο αληθινών πιστών. Αυτό δεν είναι αλήθεια για την Εκκλησία. Δεν υπάρχει υπόλοιπο πιστών ή μια μικρή ομάδα πιστών μέσα σε μια μεγαλύτερη ομάδα που ονομάζεται Εκκλησία. Η Εκκλησία είναι το υπόλοιπο.

Και θέλω να πω το εξής: Αν οι ποιμένες έχουν ποτέ φτάσει κοντά στη βλασφημία είναι εξαιτίας αυτού. Ακούω θεολόγους, φημισμένους δασκάλους, ποιμένες να λένε αυτά τα πράγματα. «Υπάρχει τόση αμαρτία μέσα στην Εκκλησία όση και έξω. Υπάρχουν τόσα διαζύγια μέσα στην Εκκλησία όσα και έξω απ’ αυτήν. Υπάρχει τόση πολλή ανηθικότητα και πορνογραφία μέσα στην Εκκλησία, όπως κι έξω απ’ την Εκκλησία.» Κι έπειτα οι κήρυκες λένε: «Ναι, η Εκκλησία συμπεριφέρεται σαν πόρνη.»

Θέλω να γνωρίζετε το εξής: Πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός όταν αποκαλείς τη Νύμφη του Ιησού Χριστού πόρνη.

Θα σου πω ποιο είναι το πρόβλημα. Οι ποιμένες και οι κήρυκες δεν ξέρουν τι είναι η Εκκλησία. Θέλω να ξέρετε ότι η Εκκλησία του Ιησού Χριστού στην Αμερική είναι όμορφη. Είναι ασθενική κατά διαστήματα. Είναι αδύναμη. Είναι δαρμένη. Δεν είναι τέλεια, αλλά θέλω να ξέρετε ότι είναι συντριμμένη. Περπατάει ταπεινά με τον Θεό της. Το πρόβλημα με σας είναι ότι δεν ξέρετε τι είναι η Εκκλησία.


Σήμερα εξαιτίας της έλλειψης βιβλικού κηρύγματος, η αποκαλούμενη Εκκλησία είναι γεμάτη με σαρκικούς, πονηρούς ανθρώπους ταυτισμένους με τον Χριστιανισμό. Και μετά εξαιτίας όλων των κατσικιών ανάμεσα στα πρόβατα, τα πρόβατα ενοχοποιούνται για όλα τα πράγματα που κάνουν τα κατσίκια και μετά το όνομα του Θεού βλασφημείται ανάμεσα στα έθνη εξαιτίας μας.

Ξέρω ότι δεν έχουμε πολύ χρόνο, αλλά γυρίστε γρήγορα μαζί μου. Θέλω να σας δείξω κάτι. Στον Ιερεμία 31. Εδάφιο 31: «Ιδού, έρχονται ημέραι, λέγει Κύριος, και θέλω κάμει προς τον οίκον Ισραήλ και προς τον οίκον Ιούδα διαθήκην νέαν.»27 Ιερ.31:31

Τώρα. Δεν θέλω να αφαιρέσω τίποτα από τον λαό που λέγεται Ισραήλ, αλλά αυτό το εδάφιο εφαρμόζεται και για την Εκκλησία. Καταλάβετε το εξής. Δεν θέλω να μπω σε μάχες για εσχατολογικά, αλλά στη Γραφή, στην Καινή Διαθήκη, στην προς Εβραίους εφαρμόζεται αυτό στον λαό του Θεού.


«ουχί κατά την διαθήκην, την οποίαν έκαμον προς τους πατέρας αυτών, καθ' ην ημέραν επίασα αυτούς από της χειρός διά να εξαγάγω αυτούς εκ γης Αιγύπτου·»  (Ιερ. 31:32)

Ακούω κήρυκες να λένε συνεχώς: «Καλά, όταν κοιτάς πίσω και βλέπεις τον Ισραήλ, βλέπεις ένα μάτσο ασεβείς ειδωλολάτρες. Και ανάμεσά τους υπήρχε ένα μικρό υπόλοιπο αληθινών πιστών.» Αυτό είναι αλήθεια, αλλά δεν εφαρμόζεται στην Εκκλησία της Καινής Διαθήκης επειδή λέει: «Σκοπεύω να κάνω κάτι διαφορετικό.


«Ουχί κατά την διαθήκην, την οποίαν έκαμον προς τους πατέρας αυτών, καθ' ην ημέραν επίασα αυτούς από της χειρός διά να εξαγάγω αυτούς εκ γης Αιγύπτου· διότι αυτοί παρέβησαν την διαθήκην μου και εγώ απεστράφην αυτούς, λέγει Κύριος· αλλ' αύτη θέλει είσθαι η διαθήκη, την οποίαν θέλω κάμει προς τον οίκον Ισραήλ· μετά τας ημέρας εκείνας, λέγει Κύριος, θέλω θέσει τον νόμον μου εις τα ενδόμυχα αυτών…» (Ιερ.31:32-33)

Δεν σου έχει δώσει, αν έχεις πιστέψει, μόνο μία πέτρινη πλάκα από νόμους. Έχει γράψει υπερφυσικά μέσα από τη διδασκαλία της αναγέννησης αυτούς τους νόμους μέσα στην καρδιά σου. Κι επειδή το έχει κάνει αυτό, «θέλω είσθαι Θεός αυτών και αυτοί θέλουσιν είσθαι λαός μου.»  (Ιερ. 31:33)


Και κοιτάξτε τι λέει: «Και δεν θέλουσι διδάσκει πλέον έκαστος τον πλησίον αυτού και έκαστος τον αδελφόν αυτού, λέγων, Γνωρίσατε τον Κύριον· διότι πάντες ούτοι θέλουσι με γνωρίζει από μικρού αυτών έως μεγάλου αυτών, λέγει Κύριος· διότι θέλω συγχωρήσει την ανομίαν αυτών και την αμαρτίαν αυτών δεν θέλω ενθυμείσθαι πλέον.»  (Ιερ.31:34)

Πάλι η διδασκαλία της αναγέννησης. Ο Θεός κάνει ένα νέο έργο τα τελευταία 2000 χρόνια. Δεν έχουμε πολλές εκκλησίες στην Αμερική. Έχουμε πολλά πραγματικά όμορφα κτήρια σε καλοκουρεμένο γρασίδι.

Επειδή κάποιος λέει ότι είναι Εκκλησία ή ότι είναι Χριστιανός δεν σημαίνει ότι είναι κιόλας. Κοιτάξτε τι λέει. Δεν θα διδάσκουν καν ο ένας τον άλλο. Τώρα αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν δάσκαλοι και κήρυκες, αλλά θα υπάρχει μια έξοχη γνώση του Θεού ανάμεσά τους, ιδιαίτερα όσον αφορά τη συγχώρηση των αμαρτιών τους.

Κοιτάξτε στο κεφ.32, εδ.38: «και θέλουσιν είσθαι λαός Μου και εγώ θέλω είσθαι Θεός αυτών·»  (Ιερ. 32:38) Δεν λέει: «Το ελπίζω, ίσως, αν είμαι τυχερός, αν μπορώ να έχω αρκετούς ευαγγελιστές να δουλέψουν με μένα, ίσως όλο αυτό βγει σωστά.»

Λέει: «Θα τραβήξω ένα λαό για μένα, ένα λαό που θα δώσω στον Υιό Μου.» Και λέει: «Θέλουσιν είσθαι λαός Μου και εγώ θέλω είσθαι Θεός αυτών.»  (Ιερ. 32:38) Κοιτάξτε αυτό: «και θέλω δώσει εις αυτούς καρδίαν μίαν και οδόν μίαν…»  (Ιερ. 32:39)

Τώρα, μη θυμώσετε μαζί μου, τουλάχιστον όχι περισσότερο απ’ ότι ήδη είστε. Ακούστε με όμως. Αυτά που έγιναν τις δεκαετίες του ’70 και του ’80 και όλες οι πορείες για τον Ιησού και όλοι που κλαίνε και κράζουν: «Η Εκκλησία είναι τόσο διχασμένη. Η Εκκλησία δεν είναι μία.»

Αγαπητέ μου φίλε, να σου πω κάτι. Αν η Εκκλησία δεν είναι μία, υπάρχει μία προσευχή εκεί έξω που ο Θεός Πατέρας δεν απάντησε στον Υιό Του. Και αυτή η επαγγελία της νέας διαθήκης απέτυχε. Θέλω λοιπόν να σας κατευθύνω ξανά για λίγο. Θέλω να σας διαβεβαιώσω, ότι η Εκκλησία είναι μία. Πάντοτε ήταν μία.

Έχετε ποτέ καθίσει σ’ ένα αεροπλάνο ή ίσως συναντήσατε κάποιον στην αγορά που δεν τον γνωρίζατε κι ίσως ήσασταν Βαπτιστής ή Μεννονίτης ή αυτό ή το άλλο, αλλά στ’ αλήθεια άνθρωπος του Ευαγγελίου, αληθινά Χριστιανός και του μιλάς όχι πάνω από ελάχιστα λεπτά και ανακαλύπτεις: «Αυτός είναι πιστός. Είναι ζωντανός.»

Κι εκείνη τη στιγμή θα έδινες τη ζωή σου για εκείνον. Θα έδινες τη ζωή σου για εκείνον.

Θυμάμαι μια φορά βρισκόμασταν στο Departamento Amazonas στο Περού την εποχή του Sendero Luminoso και υπήρχε εμφύλιος πόλεμος εκεί. 22 ώρες ταξιδεύαμε στην καρότσα ενός φορτηγού που μετέφερε σιτηρά κάτω από ένα μαύρο μουσαμά και κατά τα μεσάνυχτα τραβήξαμε τον μουσαμά, το φορτηγό σταμάτησε και κατεβήκαμε μέσα στη ζούγκλα. Μείναμε τη νύχτα στην άκρη της ζούγκλας και τραβήξαμε για ένα μέρος που λεγόταν Inhelio Intambolit. Στη μέση του δρόμου χαθήκαμε μεσ’ το σκοτάδι. Την επόμενη μέρα λοιπόν προσευχόμασταν εγώ και ο αγαπητός μου φίλος, ο Πάκο. Προσευχόμασταν: «Ω Θεέ, δώσε μας κατεύθυνση. Έχουμε χαθεί. Αν μας βρουν εδώ, το μέρος αυτό ανήκει στους τρομοκράτες. Ο στρατός δεν μπορεί καν να μπει εδώ μέσα.» Κράξαμε: «Ω, Θεέ, δώσε μας κάποια κατεύθυνση. Βοήθησέ μας.»

Ακούσαμε ένα κουδούνι. Κι έπειτα ακούσαμε κάποιον να μιλάει. Ήταν μια παράξενη συνομιλία στην αρχή νομίσαμε. Μετά καταλάβαμε ότι ήταν μικρό αγόρι που επέστρεφε από τους αγρούς με τον γάιδαρό του και μιλούσε στον γάιδαρό του. Έτσι τον πήραμε στο κατόπι. Έπειτα σταθήκαμε στην άκρη της πόλης, ενός μικρού χωριού, καλύβες, πλίνθινα σπίτια και είπα: «Πάκο, ξέρεις, αν αυτό το μέρος ανήκει σε τρομοκράτες, είμαστε νεκροί.» «Ναι, αλλά πρέπει να πάμε κάπου.»

Έτσι κατεβήκαμε, πλησιάσαμε έναν άντρα που ήταν μεθυσμένος μέσα στο σκοτάδι και είπαμε: «Υπάρχουν αδέλφια εδώ;» Διότι όλοι ξέρουν τι σημαίνει αυτό πάνω στα βουνά. Σημαίνει αληθινός Χριστιανός. Κι αυτός είπε: «Η γριά εκεί πέρα.»

Έτσι πήγα εκεί πέρα. Υπήρχε μία ηλικιωμένη γυναίκα Ναζαρηνή και χτύπησα την πόρτα. Είπα: «Είμαι ποιμένας του Ευαγγελίου. Σε παρακαλώ, βοήθησέ με.»

Εκείνη η ηλικιωμένη τέντωσε το χέρι της μ’ εκείνο το φανάρι. Με άρπαξε. Με τράβηξε μέσα. Άρπαξε τον Πάκο, μας έβαλε κάτω. Το σπίτι της ήταν σκαμμένο σ’ ένα είδος βράχου μέσα στη λάσπη και μας έβαλε κάτω στο υπόγειο, όπου υπήρχε λίγα άχυρα και κότες και πράγματα και μας έβαλε να καθίσουμε εκεί και άναψε μία λάμπα κι έπειτα ένα αγοράκι ήρθε και τον φώναξε και του είπε: «Πήγαινε, φέρε τους άλλους αδελφούς.» Και άρχισαν να φέρνουν κοτόπουλα και γιούκα και όλα τ’ άλλα ριψοκινδυνεύοντας τη ζωή τους. Γιατί. Επειδή είμαστε ένα.

Σταματήστε να λέτε τις ανοησίες που λέτε ότι το σώμα του Χριστού είναι χωρισμένο και υπάρχει ακαταστασία και είναι γεμάτο αμαρτία. Δεν θα μιλούσα για τη Νύμφη του Χριστού μ’ αυτό τον τρόπο αν ήμουν κατά σας.

Αυτό που έχετε είναι κατσίκια ανάμεσα στα πρόβατα. Κι επειδή εξασκείται ελάχιστη βιβλική, σπλαχνική πειθαρχία στην Εκκλησία, αυτά ζουν ανάμεσα στα πρόβατα και καταστρέφουν τα πρόβατα κι εσείς που είστε ηγέτες στην Εκκλησία θα πληρώσετε υψηλό τίμημα όταν θα σταθείτε μπροστά σ’ Εκείνον που τα αγαπάει, επειδή δεν είχατε αρκετό θάρρος να σταθείτε και να αντιμετωπίσετε τους κακούς.


Ακούστε με. Η πιθανολογούμενη εκδοχή στη Βόρεια Αμερική όσον αφορά τις εκκλησίες στο σύνολό τους, είναι δημοκρατίες. Και δεν θέλω να μπω μέσα στα εάν και στα υπέρ και στα κατά αυτού. Αλλά εδώ είναι αυτό που συμβαίνει. Επειδή το κήρυγμα του Ευαγγελίου είναι τόσο υποτονικό, η εκκλησία, βασικά η πλειονότητά της, είναι σαρκική, άνθρωποι χαμένοι κι επειδή υπάρχει δημοκρατία, αυτοί σε γενικές γραμμές κατευθύνουν την εκκλησία. Κι επειδή ο ποιμένας δεν θέλει να χάσει τον μεγάλο αριθμό των ανθρώπων κι επειδή έχει λάθος αντιλήψεις όσον αφορά τον ευαγγελισμό και την αληθινή αναγέννηση, ικανοποιεί τους πονηρούς μέσα στην εκκλησία του και η μικρή ομάδα του από αληθινά πρόβατα που ανήκει στον Ιησού Χριστό κάθεται εκεί στη μέση όλου αυτού του θεάτρου, στη μέση όλης της κοσμικότητας, στην μέση όλων αυτών των οπτικοακουστικών μέσων που λένε: «Εμείς θέλουμε να λατρεύσουμε τον Ιησού κι εμείς θέλουμε μόνο κάποιον να μας διδάξει τη Βίβλο.» Και οι ποιμένες θα πληρώσουν γι’ αυτό. Είναι αλήθεια! Είναι απλά αλήθεια!

Θα πεις: «Ω! Eίσαι απλά θυμωμένος!» Αγαπητοί μου φίλοι, ξέρετε τι μου κοστίζει να τα λέω αυτά; Είναι αλήθεια. Προσπαθώντας να κρατήσουμε μαζί μια ομάδα πονηρών ανθρώπων ενώ το μικρό ποίμνιο που είναι στη μέση, πεθαίνει της πείνας και ωθούνται να ακολουθήσουν κατευθύνσεις στις οποίες δεν θέλουν να πάνε με τη σαρκική πλειονότητα.

Ακούστε με. Αν η γυναίκα μου βρισκόταν στο Walmart αργά ένα βράδυ κι εσύ περνούσες δίπλα της κι έβλεπες δύο άντρες να την κακοποιούν, τρεις, τέσσερις, πέντε, δέκα άντρες να την κακοποιούν και να την πληγώνουν κι εσύ κατέβαζες το κεφάλι σου για χάρη της αυτοπροστασίας και προσπερνούσες. Θέλω να σου πω κάτι, φίλε μου. Δεν θα κυνηγήσω μόνο εκείνους τους 10 άντρες. Θα κυνηγήσω κι εσένα.

Είναι η Νύμφη του Χριστού και είναι πολύτιμη για Εκείνον. Θα σου κοστίσει να υπηρετήσεις τον Ιησού. Θα σου κοστίσει την εκκλησία σου, τη φήμη σου και το δόγμα σου, απολύτως τα πάντα. Αλλά η Νύμφη του Ιησού Χριστού το αξίζει αυτό.


Κοιτάξτε τι λέει. Το αγαπώ αυτό. Κοιτάξτε! «Και θέλω δώσει εις αυτούς καρδίαν μίαν και οδόν μίαν.»35(Ιερ.32:39) Και ποιος είναι αυτός ο δρόμος; Είναι ο Χριστός και είναι ο αγιασμός.

Κάθε αληθινός πιστός που έχω ποτέ συναντήσει, μιλούσε πολύ για τον Χριστό και είχε μία έντονη επιθυμία να γίνει πιο άγιος απ’ αυτό που ήταν, πιο σύμμορφος με τον Χριστό. Και κοιτάξτε: «και θέλω δώσει εις αυτούς καρδίαν μίαν και οδόν μίαν, διά να με φοβώνται πάσας τας ημέρας, διά το καλόν αυτών και των τέκνων αυτών μετ' αυτούς.» (Ιερ.32:39) Τι εδάφιο είναι αυτό!


«και θέλω κάμει διαθήκην αιώνιον προς αυτούς, ότι δεν θέλω αποστρέψει απ' οπίσω αυτών, διά να αγαθοποιώ αυτούς.»  (Ιερ.32:40)

Τώρα. Εμείς απλά το διαβάζουμε αυτό και τόσοι πολλοί άνθρωποι που είναι πονηροί, που είναι χαμένοι, πηγαίνουν απλά στην εκκλησία την Κυριακή. Ακούν αυτό το εδάφιο: «Ναι, ο Θεός έκανε μαζί μου διαθήκη αιώνια. Δεν θα αποστρέψει ποτέ από μένα, ποτέ, ποτέ! Είμαι ασφαλής εξαιτίας της χάρης του Θεού.» Αμελούν όμως να διαβάσουν το δεύτερο μέρος.


«Θέλω κάμει διαθήκην αιώνιον προς αυτούς, ότι δεν θέλω αποστρέψει απ' οπίσω αυτών, διά να αγαθοποιώ αυτούς· και θέλω δώσει τον φόβον μου εις τας καρδίας αυτών, διά να μη αποστατήσωσιν απ' εμού.» (Ιερ.32:40)

Η απόδειξη ότι ο Θεός έχει κάνει μαζί σου αιώνια διαθήκη, κύριε, είναι ότι έχει βάλει τον φόβο του Θεού μέσα σου έτσι ώστε να μην αποστατήσεις από Εκείνον και αν αποστραφείς απ’ Αυτόν και δεν σε πειθαρχήσει και συνεχίσεις να αποστρέφεσαι από εκείνον, είναι απόδειξη ότι δεν έχει βάλει τον φόβο Του μέσα σου, δεν έχεις αναγεννηθεί και δεν έχει καμία διαθήκη με τον Θεό.

Ω, είναι αλήθεια!


Το έβδομο αδίκημα. (Ξέρω ότι αυτό είναι παρεξηγημένο σήμερα κι έτσι θα το αποσαφηνίσω.) Η έλλειψη της στοργικής και σπλαχνικής πειθαρχίας της Εκκλησίας.

Οι περισσότεροι ποιμένες του Ευαγγελίου στην Αμερική σήμερα πρέπει να πάρουν το κατά Ματθαίο 18 και να το σκίσουν από τη Γραφή τους. Δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, κύριε. Πρέπει να το πάρετε ολόκληρο. Η θεολογία πολλών ποιμένων μένει πίσω, μέσα στο γραφείο τους. Είναι θεολογικοί στην κουβέντα. Είναι θεολογικοί στο γραφείο τους, αλλά όταν βγουν απ’ αυτό, λειτουργούν την εκκλησία με σαρκικά μέσα.

Δεν είμαι πρεσβύτερος στην εκκλησία μου και δεν ήμουν εκεί πολύ καιρό, έτσι μπορώ να το πω χωρίς καύχηση. Ασκεί πειθαρχία στην εκκλησία. Είναι μια πολύ μεγάλη εκκλησία, γύρω στα 1000 άτομα. Και έχει εκτιμηθεί ότι έχουν σωθεί 30 γάμοι τα τελευταία λίγα χρόνια μέσα από τη στοργική, σπλαχνική εκκλησιαστική πειθαρχία που δεν αρχίζει με αποκοπή. Αρχίζει με: «Σεις οι πνευματικοί…» (Γαλ.6:1)

Εμείς λέμε: «Ω, είμαι πολύ στοργικός. Δεν μπορώ να ασκήσω πειθαρχία. Απλά εμείς είμαστε πολλοί στοργικοί.» Είσαι πιο στοργικός από τον Ιησού; Εκείνος το διέταξε αυτό. «Ναι, θα προξενήσει τόσα πολλά προβλήματα.» Ναι, σωστά.

Ίσως γι’ αυτό δεν υπάρχουν πολλά προβλήματα μεταξύ της εκκλησίας και της κουλτούρας σήμερα. Επειδή δεν είμαστε μια κουλτούρα που να αντιπαρατίθεται. Και δεν ερχόμαστε σε αντιπαράθεση με την κουλτούρα απλά και μόνο βγαίνοντας εκεί έξω διαμαρτυρόμενοι για το Χόλυγουντ. Συγκρουόμαστε με την κουλτούρα υπακούοντας τον Θεό. Ο Νώε έφτιαξε την κιβωτό και καταδίκασε τον κόσμο. Δεν χρειάζεται να έχεις μια ταμπέλα διαμαρτυρίας. Απλά βάδισε με υπακοή και ο κόσμος θα σε μισήσει.

Αγαπητέ μου φίλε: «Εάν δε αμαρτήση εις σε ο αδελφός σου, ύπαγε και έλεγξον αυτόν μεταξύ σου και αυτού μόνου· εάν σου ακούση, εκέρδησας τον αδελφόν σου.» (Ματθ. 18:15) Ω, τι θαυμαστό πράγμα! «Εάν όμως δεν ακούση, παράλαβε μετά σου έτι ένα ή δύο, διά να βεβαιωθή πας λόγος επί στόματος δύο μαρτύρων ή τριών.» (Ματθ. 18:16)

Δεν σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι θα είναι με το μέρος σου. Θα ακούσουν και θα κρίνουν. Ίσως είσαι εσύ αυτός που κάνεις το λάθος. Ίσως ο αδερφός σου δεν βρίσκεται σε αμαρτία. Ίσως είσαι επικριτικός υπέρ του δέοντος και νομικιστής. Ποιος ξέρει;

Και άκου! «Και εάν παρακούση αυτών, ειπέ τούτο προς την εκκλησίαν· αλλ' εάν και της εκκλησίας παρακούση, ας είναι εις σε ως ο εθνικός και ο τελώνης.» (Ματθ. 18:17)

Αγαπητέ μου φίλε, πιστεύω ότι χρειάζεται να το ακούσουμε αυτό. Μπορούμε να αρχίσουμε να υπακούμε τον Θεό και να πειθαρχούμε τους εαυτούς μας ή μπορούμε να αφήσουμε τον Θεό να το κάνει για μας. Κι ίσως η ώρα έρχεται και ήδη είναι, που αυτό θα συμβεί.

Δεν μιλάει για επικριτικούς, νομικιστές, γεμάτους μίσος ανθρώπους. Υπάρχουν αρκετοί τέτοιοι. Μιλάω για έναν άνθρωπο, μια ομάδα πρεσβυτέρων, ηγέτες που τους αρέσει πολύ να θέτουν τη ζωή τους σε μια γραμμή, γιατί γνωρίζουν ότι αυτό δεν είναι παιχνίδι. Αυτό δεν είναι κάτι που το κάνουμε μόνο γι’ αυτή τη ζωή, η αιωνιότητα διακυβεύεται, η σωτηρία των ψυχών. Κοιτάξτε όλα αυτά τα χριστιανικά βιβλιοπωλεία. Κοιτάξτε τα παλιά βιβλία των παλιών ημερών των Ουέσλεϊ και του Γουίτφιλντ κ.ο.κ, τους Συντηρητικούς και τους Μεταρρυθμιστές. Τα περισσότερα από εκείνα τα βιβλία ασχολούνταν με το τι είναι το Ευαγγέλιο, πώς το κηρύττεις, πώς φέρνεις κάποιον στον Χριστό, πώς διακρίνεις τη σωστή αλλαγή, πώς γίνεσαι γιατρός των ψυχών.

Κατά κάποιον τρόπο έχουμε ενωθεί με τη Ρώμη. Η Ρώμη λέει: Το μωρό βαπτίζεται, το μωρό γίνεται Χριστιανός. Το μωρό ανήκει στη Ρώμη. Ποτέ ξανά δεν ασχολούμαστε με την αλλαγή. Απλά δημιουργούμε κάθε είδους κοσμικά μέσα για να προσπαθήσουμε να τους κρατήσουμε στην Εκκλησία.

Οι Ευαγγελικοί έχουν κάνει το ίδιο. Προσεύχονται μια μικρή προσευχή μ’ αυτούς, μετά από 2-3 λεπτά συμβουλευτικής, μετά από μισή ώρα κηρύγματος, τα 25 λεπτά από τα οποία ήταν πολύ αστείες ιστορίες κι έπειτα τραβώντας το δίχτυ μετά από 5 λεπτά. Τους συμβουλεύουν για λίγο κι έπειτα τους αναγγέλλουν ως σωσμένους κι έπειτα αφιερώνουν το υπόλοιπο των ημερών τους μαθητεύοντας τους και απορώντας γιατί δεν αυξάνονται.

Θέλω να συμφωνήσω με σας. Πιστεύω στην προσωπική, ένας προς έναν μαθητεία, αλλά, αγαπητέ μου φίλε, η Εκκλησία πορεύτηκε για περισσότερο από χίλια χρόνια χωρίς αυτήν, χωρίς αυτό που ξέρουμε ως προσωπική, ένας προς ένα μαθητεία με όλα τα βιβλία και όλα τα διάφορα πράγματα.

Θέλω να το σκεφτείτε. Η προσωπική μαθητεία γιγαντώθηκε στα τέλη του 70 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Ποια ήταν η κραυγή; Ακριβώς όσοι άνθρωποι φεύγουν από την πίσω πόρτα, μπαίνουν από την μπροστινή και ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι επειδή δεν είμαστε άνθρωποι μαθητείας.

Όχι. Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι επειδή οι άνθρωποι δεν αλλάζουν, επειδή τα πρόβατά Του ακούν τη φωνή Του και Τον ακολουθούν, είτε τα μαθητεύσεις είτε όχι.

Πρέπει να μαθητεύουμε, αλλά δεν είναι αυτό για το οποίο φεύγουν. «Εξ ημών εξήλθον, αλλά δεν ήσαν εξ ημών.»  (Α’ Ιωαν. 2:19) Και δεν είχαν την ευκαιρία να είναι από μας, επειδή ποτέ δεν άκουσαν ένα αληθινό ευαγγέλιο και κανένας δεν ασχολήθηκε με την ψυχή τους.

Έτσι ξοδεύουμε μια περιουσία μαθητεύοντας κατσίκια, ελπίζοντας ότι θα γίνουν πρόβατα. Δεν μπορούμε να διδάξουμε ένα κατσίκι, να γίνει πρόβατο. Ένα κατσίκι γίνεται πρόβατο με την υπερφυσική εργασία του Πνεύματος του παντοδύναμου Θεού.

Τώρα, όσον αφορά την πειθαρχία στην Εκκλησία… Έφερα την οικογένειά μου σ’ αυτή την εκκλησία γιατί ασκούν εκκλησιαστική πειθαρχία, επειδή έχω ανάγκη να είμαι κάτω από εκκλησιαστική πειθαρχία, την άγρυπνη φροντίδα των πρεσβυτέρων και των άλλων μελών που το παίρνουν αυτό στα σοβαρά. Θέλω τα παιδιά μου, αν αναγεννηθούν μία μέρα, είναι όλα μικρά τώρα, αλλά αν αναγεννηθούν ή ομολογήσουν πίστη κι έπειτα λοξοδρομήσουν, θέλω να ξέρω ότι τα παιδιά μου θα έρθουν ενώπιον της εκκλησίας, αν αυτό καταστεί απαραίτητο για τη σωτηρία της ψυχής τους.

Μερικοί από σας εδώ θα εξοργιζόσασταν τόσο, αν ο ποιμένας ερχόταν σε σας κι έλεγε: «Ειλικρινά προσευχόμουν για το παιδί σου και φοβάμαι ότι δεν έχει αναγεννηθεί.» Θα εξοργιζόσασταν τόσο που θα συγκεντρώνατε μια ομάδα για να πετάξετε έξω αυτόν τον ποιμένα αντί να καταλάβετε: «Ω, δόξα στον Θεό! Έχουμε έναν άνθρωπο του Θεού εδώ.»

 

Σχολια  

 
+1 #1 2009-10-14 20:28
Ολόκληρες μέρες και ΒΔΟΜΑΔΕΣ έχω περάσει με το πρόσωπο πεσμένος πάνω στο έδαφος, προσευχόμενος με λόγια ή χωρίς αυτά. - George Whitefield
Παράθεση
 

Προσθεστε σχολιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Σκέψεις & Προσευχή..

Video..

Υπάρχουν υπότιτλοι στα ελληνικά στο βίντεο...
Οι Λίγοι...
ΕΣΕΙΣ ?Διαβάστε άρθρα John Piper - Leonard Ravenhil - Paul Washer - Tim Conway - Charles Leiter.

Άρθρα σε μια σύντομη ματιά..

Σύνδεση

Συνδεθείτε και σχολιάστε άρθρα και γεγονότα..



Ανάγνωση Γραφής (Αγγλικά)

Δευτέρα
1 Kings 20:1-21:29
Acts 12:24-13:15
Τρίτη
1 Kings 22:1-53
Acts 13:16-41
Τετάρτη
2 Kings 1:1-2:25
Acts 13:42-14:7
Πέμπτη
2 Kings 3:1-4:17
Acts 14:8-28
Παρασκευή
2 Kings 4:18-5:27
Acts 15:1-35
Σάββατο
2 Kings 6:1-7:20
Acts 15:36-16:15
Κυριακή
2 Kings 8:1-9:13
Acts 16:16-40
Every Day in the Word
www.esv.org